قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/16 10:01 | کد خبر : 1130
نفوذ به پشت پرده بعد از یک ماهِ پرحاشیه

راه حل‌شان این بود! تراکتور را به قرنطینه بردند

تراکتور بعد از پشت سر گذاشتن فرودین پرحاشیه ای که به خروجش از کورس انجامید، در قرنطینه کامل برای بازی های آتی آماده می شود.


به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور در هفته‌های اخیر اتفاقات عجیبی را تجربه کرده است. سرخ پوشان آذربایجان در ۵ بازی آخر، هیچ‌گاه برنده نبوده‌اند تا رویای فتح لیگ‌برتر این فصل هم برای پرشورها محقق نشود. از طرفی سرمربی اسپانیایی تی‌تی‌ها بعد از شکست غیرمنتظره برابر ذوب‌آهن در لیگ‌برتر از این تیم جدا شد و هنوز هم تکلیف نیمکت تبریزی‌ها مشخص نشده است.

مالک متمول تراکتور در آخرین اظهارات خود درباره انتخاب سرمربی جدید برای این تیم مدعی شد سرمربی آینده تی‌تی‌ها قطعاً خارجی خواهد بود و سران باشگاه نیز بارها به طرق مختلف این موضوع را تائید کرده‌اند.

نام "کریس کلمن" ولزی به عنوان محتمل‌ترین گزینه برای هدایت تراکتور مطرح شده بود. این گزینه حتی توسط هوشنگ نصیرزاده هم تایید شد، اما سرانجامی نداشت.

علی‌رغم وعده مالک تراکتور، چند روز بعد نام یحیی گل‌محمدی با رزومه‌ای ایده آل برای الحاق به نیمکت تی‌تی‌ها مطرح شد و همان روز باشگاه تراکتور در صفحه اجتماعی ایکس اعلام کرد: "مذاکرات باشگاه تراکتور برای معرفی سرمربی جدید تیم با چند گزینه پرافتخار درحال پیگیری و رفع برخی موانع موجود بوده و اسامی مطرح شده در فضای مجازی در برخی رسانه‌ها، جزو گزینه‌های مدنظر باشگاه نیستند."

2 روز بعد اما حمید مطهری مسئولیت فنی تراکتور را برعهده گرفت. گاه و بی گاه سرمربی موقت، مربی و هر از گاهی هم مسئول فنی خطابش کردند و آخر هیچ‌کس نفهمید سمت مطهری در تراکتور دقیقا چیست.

این تنها عکسی است که رسانه باشگاه تراکتور بعد از بازی با استقلال منتشر کرده است!

در این آشفته بازار، مدت‌هاست تمرینات تراکتور در سکوت رسانه‌ای برگزار می‌شود و نه خبرنگاران حق حضور در جلسات تمرینی را دارند و نه هواداران. این درحالی است که جز چند شات تصویر از سوی رسانه باشگاه چیزی به بیرون درز پیدا نمی‌کند. این درحالی است که کسی نمی‌داند گل‌محمدی چه زمان به تراکتور می‌آید و آیا مطهری تا پایان فصل نقش سرمربی تراکتور را ایفا می‌کند یا نه!

البته جو حاکم بر باشگاه تراکتور پدیده تازه‌ای نیست و در سال‌های اخیر همواره از لحاظ رسانه‌ای شاهد فضایی ایزوله در این باشگاه بوده‌ایم.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1130


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید