قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/15 19:45 | کد خبر : 1127
هفته پایانی رقابت‌های لیگ‌برتر و لیگ آینده سازان کاراته پسران

دبل برنزی کاراته‌کاهای آذربایجان‌ شرقی

تیم های انجمن کاراته کارگران آذربایجان‌شرقی در اولین حضور خود در لیگ های کاراته، موفق به کسب ۲ نشان برنز شدند.

 لیگ آینده سازان کاراته پسران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، هفته پایانی رقابت‌های لیگ‌برتر و لیگ آینده سازان کاراته پسران در ۲ مرحله نیمه نهایی و فینال به میزبانی سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها، کاراته‌کاران آذربایجان‌شرقی ۲ مدال برنز به گردن آویختند.

رقابت های لیگ آینده سازان پسران با حضور ۵۳ تیم و در هشت گروه طی ۴ هفته پیگیری شد و امروز (شنبه) با برگزاری رقابت‌های نیمه نهایی و فینال و معرفی چهار تیم برتر برگزار شد که در پایان این دوره از رقابت‌ها، تیم میهن آریو به عنوان قهرمانی رسید، مجتمع صنعتی اسفراین نائب قهرمان شد و تیم کانرودساز آب و اوج پلاستیک (آذربایجان‌شرقی) مشترکاً در رتبه سوم ایستادند.

همچنین هفته پایانی رقابت های لیگ برتر کاراته پسران که با حضور ۴ تیم برتر در نیمه‌نهایی و فینال برگزار شد. تیم پاس قم (پونوک) به عنوان قهرمانی نائل شد، میهن آریو به نائب قهرمانی رسید و تیم بنیاد سنجش (آذربایجان‌شرقی) و پاس فراجا به طور مشترک سوم شدند.

امیر پورمحمد، سکان هدایت هر ۲ تیم انجمن کارگران استان آذربایجان شرقی را برعهده دارد و علی اکبری غازانی او را در امر هدایت این ۲ تیم یاری کرد.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1127


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید