قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/15 17:15 | کد خبر : 1125
کلی رفت و آمد در دل این تقابل جای گرفته

فولاد-تراکتور؛ احتمال عوضی گرفتن دروازه‌ها!

تراکتور-فولاد ، یکی از دیدارهای مهم این هفته یک نکته جالب با کلی بازیکن مشترک در دل خود جای داده است.

تراکتور,فولاد,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، فولاد خوزستان و تراکتور در یکی از بازی های مهم هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر از ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به دیدار هم خواهند رفت. ۷ بازیکن مشترک در بین اعضای ۲ تیم حضور دارند که نگاهی به آن‌ها در فاصله چند روز به تقابل  سرخابی های شمال و جنوب خالی از لطف نیست.

۱. ساسان انصاری

مهاجم ۳۲ ساله فولادی‌ها سومین مقطع حضورش در اهواز را تجربه می‌کند.

او در پنجره نقل و انتقالاتی نیم‌فصل دوم ۱۳۹۸–۱۳۹۷، با قراردادی ۲ ساله به جمع قرمزپوشان پیوست. انصاری یک فصل بعد با تراکتور، قهرمان جام‌حذفی شد تا تنها افتخارش با پیراهن قرمزپوشان تبریزی‌ها را تجربه کند. انصاری همچنین در مجموع ۳۳ بازی رسمی برای تراکتور به میدان رفت که ۵ بار گلزنی کرد و ۳ بار گل ساخت.

این مهاجم شیرازی مهرماه ۱۳۹۹ از جمع تی‌تی‌ها جدا شد و به فولاد پیوست تا برای سومین بار پیراهن تیم خوزستانی را برتن کند.او در فصل جدید ۳ بار موفق به گلزنی شده و با انگیزه‌ای مضاعف برابر تیم سابق خود پا به میدان خواهد گذاشت.

۲. احسان مرادیان

مرادیان در پنجره زمستانی لیگ بیست‌ودوم به تراکتور پیوست تا یکی از خریدهای ابتدایی دوران مدیرعاملی هوشنگ نصیرزاده برای تی‌تی‌ها باشد. سنگربان پیشین صنعت‌نفت در ۲ بازی‌ که به کار گرفته شد، نتوانست انتظارات را برآورده کند و در این مدت ۴ بار دروازه‌اش را باز شده دید.

او که در مقطعی با فولاد یک قهرمانی جام‌حذفی و یک سوپرجام را کسب کرده این هفته باید در شرایطی مقابل تیمش سابقش قرار بگیرد که نقش گلر دوم تراکتور را ایفا می‌کند.

 

۳. مهدی شیری

مهاجم سابقاً پرسپولیسی که در پنجره نقل‌وانتقالات تابستان از فولاد به تراکتور پیوست به یکی از مهره‌های ثابت ترکیب این تیم تبدیل شده است. او پس از طی کردن حدوداً ۳ فصل پر فرازونشیب در پرسپولیس در ابتدای لیگ بیست‌ودوم به جمع فولادی‌ها ملحق شد و پس از یک فصل کامل اهواز را به مقصد تبریز ترک کرد.

شیری در فصل جدید چشم خمس را گرفت و به پای ثابت ترکیب تی‌تی‌ها تبدیل شد؛ مدافع راست تراکتور در ابتدای فصل جاری گاه‌وبی‌گاه در بین عناصر تهاجمی به کار گرفته شده و حالا باید دید عملکرد او در مصاف با تیم پیشین خود چگونه خواهد بود.

 

۴. عارف آقاسی

مدافع این فصل تراکتور، محصول آکادمی باشگاه فولاد خوزستان است. آقاسی که فصل گذشته با عملکردی قابل‌قبول فولاد را ترک کرد؛ در پنجره نقل‌وانتقالات تابستان در آستانه امضای قرارداد با استقلال بود که لحظه آخر توسط تراکتور هایجک شد.

او ۸۶ بار در تمام رقابت‌ها برای فولاد به میدان رفته و حالا باید با پیراهن تراکتور برابر تیمی که فوتبالش را از آن آغاز کرده، قرار بگیرد.

۵. علی شجاعی

وینگ‌بک سابقاً تراکتوری فولاد این فصل چندان به کار گرفته نشده است. علی شجاعی، در تابستان گذشته با امضای قراردادی به تراکتور پیوست اما در ادامه از سوی این باشگاه کنار گذاشته شد و زمانی که به فولاد پیوست، خمس اعلام کرد او با قرارداد قرضی به این تیم رفته است.

شجاعی این فصل در تیم ایگناسیو پست جدیدی را تجربه کرده و باتوجه به مشخصات هجومی به عنوان وینگ‌بک این تیم به میدان می‌رود. او در اکثر بازی‌های این فصل نیمک‌نشین بوده و باید دید برابر تیم سابق خود به میدان می‌رود یا نه.

 

۶. حمید بوحمدان

حمید بوحمدان درحالی در لیگ بیستم به جمع تی‌تی‌ها پیوست که جدایی‌اش از ذوب‌آهن باعث خشم گاندوها شده بود و آن زمان حرف و حدیث بسیاری علیه این بازیکن به میان آمد. هافبک اصالتاً دزفولی تی‌تی‌ها، در مجموع ۳۱ بازی رسمی پیراهن تراکتور را به تن کرد و یک گل به ثمر رساند و در پایان لیگ بیستم تبریز را به مقصد خوزستان برای حضور در جمع فولاد‌ی‌ها ترک کرد.

او بعد از ۲ فصل حضور در اهواز به گل‌گهر پیوست و سپس برای سومین بار به تیم زادگاهش بازگشت.

بوحمدان در فصل جاری عملکرد قابل قبولی در ترکیب فولاد داشته و مطمئناً این هفته انگیزه ویژه‌ای برای تقابل با تیم سابق خود خواهد داشت.

۷. احسان پهلوان

احسان پهلوان از جمله آخرین سربازان تراکتور است. بازیکنی که یک فصل از خدمت خود را در تراکتور نظامی و یک فصل دیگر را با رایزنی مدیران وقت تراکتور در تراکتور خصوصی سپری کرد. تقابل هافبک بجنوردی با تیم سابق خود همواره بی‌حاشیه بوده و به نظر نمی‌رسد این‌بار هم غیر از این باشد.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1125


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید