قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/08 13:01 | کد خبر : 1036
اتحاد اجباری در روز اختلافات جزئی...

کل سکوهای یادگار علیه یک نفر؛ ائوین ییخیلسین!

هواداران تراکتور در بازی شب گذشته مقابل ذوب‌آهن اختلاف نظرهای پرحاشیه داشتند اما کل سکوها در یک مورد متحد عمل کردند.

تراکتور,ذوب آهن,جام حذفی فوتبال ایران,

به گزارش‌ "ورزش آذربایجان "، سکو های استادیوم یادگار امام تبریز دیشب مقابل ذوب‌آهن جو ملتهبی را پشت سر گذاشت. هواداران قبل از ورود اعضای دو تیم به زمین بازی، سر تشویق کردن تیم خودی یا تیم مقابل اختلاف نظر داشتند اما در یک شعار و علیه یک نفر اتفاق نظر صد در صدی وجود داشت.

در طول بازی شعار علیه یک نفر کل استادیوم را پر کرده بود؛ فردی که به زعم تی تی ها صفر تا صد انتصابات باشگاه، جذب بازیکنان بی کیفیت و نقل‌ و انتقالات تیم و یا حتی انتخاب مدیرعامل برای تیم  زیر نظر وی انجام می‌گیرد و لقب دست راست زنوزی را نیز یدک می‌کشد.

هواداران تراکتور که تا قبل از بازی مقابل ذوب‌آهن با صدور دو بیانیه در فضای مجازی از مسئولان سیاسی استان و مالک باشگاه درخواست‌ کرده بودند تا فرد یاد شده را از باشگاه اخراج کنند اما در مقابل مدیران باشگاه تراکتور با صدور بیانیه‌ای غیرمستقیم علیه خواسته های هواداران از این دلال به نوعی حمایت کردند تا تی تی ها در بازی مقابل ذوب‌آهن مجبور شوند اعتراضات خود را روی سکو ها با صدای رسا و یکصدا از دقیقه یک تا نود بازی به گوش مسئولان استان و زنوزی برسانند.

پیشتر در فصل ۹۷_۹۸ لیگ برتر نیز هواداران تراکتور علیه این دلال در سکوهای استادیوم شوریده بودند که در پایان آن فصل تراکتور به قهرمانی جام حذفی رسید اما در اقدامی عجیب بعد از کسب قهرمانی بازیکنان و ساکت الهامی به صورت هماهنگ شده قهرمانی تیم را به وی تقدیم کردند. حالا باید دید این بار چه سرنوشتی در انتظار مورد مشابهی خواهد بود که بار قبل جواب اعتراض هواداران با دهن کجی داده شده بود.

کد خبر 1036


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید