قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/08 11:01 | کد خبر : 1034
دروازه بان تراکتور برنده اصلی ماراتن یادگار

کامبک در دیگ آتش؛ پذیرش پوزش حسین (عکس)

بازی شب گذشته تراکتور-ذوب آهن فوق ستاره ستاره ای داشت که قرار بود اتفاقات دیگری برایش رخ دهد!

تراکتور,ذوب آهن,جام حذفی فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، رقابت های یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد و در یکی از بازی های این مرحله تراکتور و ذوب آهن بعد از  ۱۲۰ دقیقه رقابت با نتیجه یک_ یک به کار خود پایان دادند؛ شاید این اتفاق یک شانس طلایی برای حسین پورحمیدی بود تا چند نمایش بحث برانگیز خود را با درخشش در پنالتی ها جبران کند.

تراکتور در ضربات پنالتی توانست با درخشش دروازه بان خود با نتیجه ۳_یک  ذوب آهن را شکست دهد. پورحمیدی که دو هفته پیش 4 گل از ذوب خورده بود در ضربات پنالتی شب گذشته تنها یک بار اجازه گلزنی به بازیکنان حریف داد.

ابتدا ذوب آهنی ها زننده اولین پنالتی بودند که با تشخیص جهت توپ توسط پورحمیدی دروازه بان تراکتور این توپ دفع شد. پنالتی دوم ذوب آهنی ها وارد دروازه شد ولی توپ سوم را پور حمیدی با کمک تیر دروازه دفع کرد. او پنالتی چهارم و آخر را نیز دوباره سیو کرد تا سوپر استار ضربات پنالتی نام گرفته و پیروزی تیمش را قطعی کند.

پورحمیدی بعد از این نمایش درخشان توسط تماشاگران تشویق شد. او که برای پاسخ دادن به ابراز احساسات تماشاگران به سمت آنها رفته بود در میکسدزون بعد از بازی هم از بعضی افراد گله کرد اما از هواداران با عبارت(هواداران تاج سر من هستند)  تمجید کرد تا به نوعی دعوا را خاتمه داده و به سمت آرامش قدم بردارد.

در هفته های اخیر کارشناسان و هواداران تراکتوری نسبت به عملکرد متزلزل  پورحمیدی در درون دروازه انتقادات زیادی داشتند ولی با عملکرد پورحمیدی در ضربات پنالتی مقابل ذوب آهن از شدت انتقادات کاسته شد. او حالا می تواند با خیالی راحت تر برای بازی سخت روز سه شنبه مقابل استقلال آماده شود.

کد خبر 1034


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید