قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/07 12:30 | کد خبر : 1019
تیم ربیعی را این طور می توان شکست داد

تقلب تاکتیکی به تراکتور در حساس‌ترین بازی فصل!

بازی امروز مقابل ذوب آهن شاید حساس ترین بازی تراکتور در ادامه فصل باشد.

تراکتور ,ذوب آهن,جام حذفی فوتبال ایران,

به گزارش «ورزش آذربایجان » تراکتور امروز جمعه در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود. شاید این یکی از مهمترین دیدار های تراکتور تا پایان فصل باشد چرا که تنها راهی رسیدن به جام در سال جاری همین حذفی است؛ جامی که همواره برای تیم و هوادارانش ارزشی خاص داشته است.

بزرگ ترین امتیاز تراکتور نسبت به بازی قبلی ناشناخته تر شدن سبک بازی این تیم است. موردی که حمید مطهری، سرمربی موقت تراکتور، نیز به آن اشاره کرده است،؛ این موضوع شاید و البته مطمئنا تیم ربیعی را نگران می‌کند.


از آنجایی که تیم تمرین چندانی زیر نظر مطهری نداشته، در این بازی بیشتر از تاکتیک تیمی روی توانایی فردی بازیکنان خصوصا ریکاردو آلوز، هاشم نژاد و گوستاوو حساب باز و سعی خواهد کرد دفاع محکم و اتوبوسی ذوب آهن را بشکند .

موردی که تراکتور باید بسیار دقت کند عدم گل خوردن در دقایق اول است که موجب از هم پاشیدن شیرازه تیم در ادامه بازی خواهد بود. هرچه زمان در بازی بگذرد و گلی شاهد نباشیم تیم ربیعی در نیمه زمین خود مانده و سعی در کشاندن بازی به ضیافت پنالتی ها خواهد بود .این هم موردی است که باید تراکتوری ها برایش برنامه داشته باشند.

در طرف ذوبی ها نیز آنها تلاش خواهند کرد هرچه زود تر به گل رسیده و به لاک دفاعی خود روند توپ را دست تراکتور سپرده و نیم نگاهی به ضد حملات برای گل های دوم و سوم باشند. مهم ترین رکن بازی برای تیم ربیعی گل زنی زود هنگام ، دفاع تیمی و عدم اشتباه فردی در بازی خواهد بود .

کد خبر 1019


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید