قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/07 10:01 | کد خبر : 1017

تراکتور و ذوب آهن در شرایطی ویژه مقابل هم قرار می گیرند؛ جالب اینجاست هر دو تیم انگیزه های جبران در این دیدار خواهند داشت.

تراکتور,ذوب آهن,جام حذفی فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، در یکی از دیدار های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تیم های تراکتور و ذوب آهن تبریز از ساعت  ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام با قضاوت امیر سامان سلطانی به مصاف هم خواهند رفت.

اطلاعات بازی تلگرافی:

تراکتور – ذوب آهن

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

ورزشگاه: یادگار امام (ورود بانوان ممنوع)

گروه داوری: امیرسامان سلطانی، امیرمحمد داودزاده، وحید سیفی، حامد سیری، ناظر: اکبر بخشی زاده

پخش تلویزیونی: شبکه استانی آذربایجان شرقی – شبکه استانی اصفهان – سایت و اپلیکیشن آنتن

تراکتور در آخرین بازی رو در رو مقابل ذوب آهن در تبریز متحمل شکست سنگین ۴_یک شده است و انگیزه های زیادی با جبران این نتیجه خواهد داشت. این دیدار دو هفته پیش برگزار شد و هواداران تراکتور بعد از آن حسابی از تیم شان دلشکسته شده اند.

تیم ذوب آهن که تراکتور رو اخیرا در لیگ برتر درهم کوبیده، در آخرین دیدار دو تیم در جام حذفی با نتیجه ۳_۲ در اصفهان شکست خورده بود تا این تیم هم در دیدار امروز به نوعی انگیزه جبران داشته باشد.

بعد از آخرین بازی رو در روی دو تیم کادرفنی تراکتوراستعفا داد تا مدیران این تیم دو هفته پرتنش و پرفشار را پشت سر بگذارند. آنها در نهایت از نام های خیلی بزرگ به حمید مطهری رسیدند که قرار است به عنوان دستیار یحیی گل محمدی تا اطلاع ثانوی نفر اول کادر فنی سرخ پوشان باشد.

ولی ذوب آهن با حمایت قاطع از کادرفنی خود در سه مقطع استعفای محمد ربیعی را رد کرد و جالب اینجاست این مربی تنها بعد از چند روز از پذیرفته نشدن استعفایش در تبریز 4-1 تراکتور را جایگاه برد و خود و تیمش را تثبیت کرد؛ حالا مطهری هم در رویای خود چنین لحظه ای را متصور است و باید دید می تواند به آن رنگ واقعیت ببخشد یا خیر.

کد خبر 1017


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید