قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/06 17:01 | کد خبر : 1011

با حضور کادرفنی سابق پرسپولیس بر روی نیمکت تراکتور ، این تیم با هماهنگی بیش از پیش ازیکنان و کادرفنی به مصاف حریفان خواهد رفت.

تراکتور,یحیی گل محمدی,حمید مطهری,شجاع خلیل زتده,مهدی عبدی ,مهدی شیری,

به گزارش «ورزش آذربایجان»، بعد از تغییرات مهمی که در کادرفنی تراکتور انجام گرفت برخی بازیکنان تراکتور هم با یک دگردیسی تراژدیک مواجه شده اند. حضور حمید مطهری بر روی نیمکت تراکتور پس از کش و قوس های فراوان و به دنبال آن حضور یحیی گل محمدی به عنوان فرد اول نیمکت تراکتور در آینده ای نزدیک برای بازیکنان فعلی تراکتور که در گذشته شاگرد این دو نفر بوده اند یک اتفاق مهم به شمار می رود. 

در لیست تراکتور بازیکنانی چون شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، سیامک نعمتی، محمد نادری و مهدی عبدی پیش از این با گل محمدی و مطهری در تیم پرسپولیس کار کرده اند و قطعا با هماهنگی های بیشتری نسبت به سایر بازیکنان تراکتور در ادامه لیگ و جام حذفی کار خواهند کرد. 

این هماهنگی و سبقه فعالیت پا به پای کادرفنی جدید باشگاه تراکتور و بازیکنان سابق پرسپولیس ، احتمال حضور بیشتر آنها در ترکیب تراکتور را بیش از پیش می کند. محتمل است با توجه به شناختی که این کادر و بازیکنان از هم دارند در بازی های آینده تراکتور ، از نفرات یاد شده بیشتر استفاده شود و به نوعی انتقال نکات فنی به آن ها سهل تر از سایر بازیکنان تراکتور باشد. البته این بازیکنان خوش شانس هم هستند که در چنین مقطعی با این تغییر مواجه می شوند چرا که اکثر آنها تا این جای فصل عملکرد چندان خوبی نداشتند و معمولا نیمکت نشینِ ترکیب های خمس به شمار می رفتند.

البته آن چه برای فوتبال دوستان آذربایجان و هواداران تراکتور اهمیت دارد ، هماهنگی تک به تک ۱۱ نفر ترکیب ثابت تراکتور با یکدیگر بوده و آنها در پایان خواستار کسب نتیجه مطلوب را از کادرفنی جدید تیم خود هستند. وجود برخی شایعات نسبت به برخی همکاری ها در جهت اخراج سرمربی اسبق باشگاه تراکتور نیز فشار ها را بر روی بازیکنان هماهنگ با کادرفنی جدید بیشتر می کند و آن ها بیش تر از هر زمان دیگری باید در بازی های آینده جنگندگی و بازی زیبای خود را به عرصه نمایش بگذارند.

کد خبر 1011


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید