قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/06 16:30 | کد خبر : 1009
اطلاعات جدید در مورد کادرفنی سرخ پوشان آذربایجان؛

ممنوعه‌ها در مسیر تراکتور؛ دو نفر بعلاوه یحیی!

بعد از انتخاب حمید مطهری به عنوان نفر اول کادر فنی تراکتور تا زمان حضور یحیی گل محمدی، حالا شایعات جدید و نام های بزرگ دیگری حوالی نیمکت سرخ پوشان به گوش می رسد.

تراکتور,کریم باقری ,یحیی گل محمدی,پاکو خمس,وریا غفوری,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، اگرچه انتخاب تراکتور برای نیمکتش بعد از پاکو خمس، یحیی ‌گل محمدی بود اما این مربی هنوز به دلیل منع کارش امکان حضور روی نیمکت را ندارد و در پشت پرده نفر اول کادر فنی سرخ پوشان شده است. 

حمید مطهری، دستیار یحیی در پرسپولیس، فعلا نفر اول کادر فنی تراکتور شده است. او روز گذشته رسما معرفی شد و حالا شایعاتی مبنی بر اضافه شدن یک دستیار بزرگ دیگر به جمع دستیاران یحیی شنیده می شود.

بعد از آشفته بازاری که جدایی خمس به پا کرد رسانه‌ها هم دست به کار شده و بازی های جالبی به راه انداختند؛ بازی هایی که شایعه و گمانه زنی بخش اصلی آن است. طی دو روز اخیر در تبریز شایعاتی مبنی بر تلاش تراکتور برای جذب کریم باقری و وریا غفوری مطرح شده است که خیلی ها آن را به دلیل خبر داغ آمدن گل محمدی به تراکتور باور کرده‌اند.

کریم باقری و یحیی‌گل‌محمدی در ترکیب کادر فنی پرسپولیس کنار یکدیگر بوده‌اند و وریا غفوری که در نفت تهران شاگردی یحیی گل‌محمدی را کرده است درصورتی می توانند به گزینه‌های جدی برای تراکتور تبدیل شوند که در ابتدا حضور گل‌محمدی بر روی نیمکت این تیم قطعی شود.

تا کنون منابع نزدیک به باشگاه مذاکره با وریا و کریم را تایید یا تکذیب نکرده اند. به نظر می رسد این مورد هم در سطح بالاتر مدیریتی باشگاه و از طریق مالک پیگیری می شود. البته نام های بزرگ همواره کنار تراکتور شنیده شده اند اما کارایی آنها هیچ گاه مورد ارزیابی قرار نگرفته است. مثلا حضور کریم و وریا را اگر بخواهیم در این شابلون قرار دهیم به سوال جالبی خواهیم رسید که اگر احیانا همکاری‌ای هم صورت بگیرد، تراکتور چیزی به این دو خواهد افزود یا آنها به تراکتور...

کد خبر 1009


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید