قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/06 12:09 | کد خبر : 1007

تراکتور فردا برای صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باید تیمی را شکست دهد که دو هفته پیش 4 گل از آن خورده بود.

تراکتور,ذوب آهن,جام حذفی فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، در یکی از دیدارهای یک هشتم نهایی جام حذفی فردا جمعه دو تیم تراکتور و ذوب آهن در تبریز به مصاف هم خواهند رفت. تراکتور که سال جدید را به بدترین شکل ممکن آغاز کرده فردا به دنبال کسب برد است تا مسیر قهرمانی را از جام حذفی پی بگیرد چرا که به نظر نمی رسد با این شرایط شانسی برای فتح لیگ برتر داشته باشد.

تراکتور و ذوب دو هفته قبل از سری دیدار های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که ذوب آهن موفق شد با نتیجه ۴_۱ تراکتور را شکست دهد؛ آن موقع اما سرمربی تراکتور پاکو خمس بود و در این دیدار حمید مطهری روی نیمکت سرخ پوشان خواهد نشست.

تیم ذوب آهن یکی از پرافتخارترین تیم های جام حذفی است. این تیم از ۴ حضور در فینال حذفی.۴ قهرمانی به دست آورده که آمار منحصر به فردی است. این تیم همچنی یک قهرمانی سوپرجام هم بعد از فتح حذفی کسب کرده  است.

تیم تراکتور هم طعم قهرمانی حذفی را دوباره تا کنون چشیده است. این تیم از ۵ حضور در فینال حذفی ۲ قهرمانی کسب کرده است و همواره در این رقابت ها یک مدعی به شمار می رود.

تیم ذوب آهن در مرحله قبلی با نتیجه ۳_صفر تیم کیا تهران را شکست داد و تراکتور در آن مرحله با توجه به عدم حضور تیم چوکا تالش در مسابقه بدون انجام بازی به مرحله بعد صعود کرد.

کد خبر 1007


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید