قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/06 10:01 | کد خبر : 1004
یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران؛

مس بدون هوادار مقابل هوادارِ آقا مسعود!

شاگردان علی اصغر کلانتری فردا در تهران مقابل مسعود شجاعی و یارانش به میدان خواهند رفت.

مس‌سونگون,هوادار,جام حذفی,مسعود شجاعی,

به گزارش‌ "ورزش آذربایجان "، در یکی از بازی های مرحله یک هشتم نهایی فوتبال جام حذفی کشور، تیم مس سونگون ورزقان از روز جمعه ساعت ۱۸:۱۵ در استادیوم دستگردی تهران مهمان هوادار خواهد بود.

در حالی که باشگاه مس سونگون از هوادارانش خواسته بود در این دیدار در ورزشگاه حضور پیدا کنند اما روز گذشته اعلام شد که این دیدار به دلیل آن چه آماده نبودن ورزشگاه برای پذیرایی از هواداران عنوان شده(!) بدون هوادار برگزار خواهد شد.

تقابل علی اصغر کلانتری باتجربه در مس سونگون با مسعود شجاعی جوان و تازه کار در قامت مربی‌ تیم هوادار تهران، حساسیت این بازی را دو چندان می کند. همچنین هر دو مربی از نیم فصل دوم به بعد سکان هدایت تیم هایشان را برعهده گرفتند و تقریبا هر دو نیز موفق عمل کرده اند.

مس سونگون با ۴۰ امتیاز و اندوخته مناسب در رده هفتم جدول بقای خودش را در اولین فصل حضورش در لیگ دسته یک را مسجل کرده و با خیال راحت به مصاف هواداری خواهد رفت که در رتبه یازدهم لیگ برتر جای گرفته است.

مسعود شجاعی و یارانش در تیم هوادار نیم نگاهی به قهرمانی جام حذفی -جام شگفتی ها - و اثبات دانش مربی‌گری او دارند. باید دید عیار علی اصغر کلانتری در تیم مس سونگون مقابل رقیب لیگ برتری اش چگونه است و آیا تیم او می‌تواند دست به خلق شگفتی بزند و مثل تیم گسترش فولاد تبریز منحل شده که در سال ۸۹ با فرهاد کاظمی به فینال این رقابت ها به عنوان یک تیم دست یکی رسیده بودند، غول کشی کرده و به فینال راه یابد؟

کد خبر 1004


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید